10 lipca 2014

Zawieszenie


Już kiedyś wspomniałam, że planuję zawiesić bloga na krótko. Powód? Wakacyjne wyjazdy! Wszyscy gdzieś jadą i przyszedł czas na mnie. Tak się cieszę :) Jadę do Grecji! Jestem taka podekscytowana! To nie jest mój pierwszy obóz, ale nigdy nie byłam tak daleko... kiedy myślę o każdym pięknym zakątku na nowo ogarnia mnie podniecenie. Trzy dni podróży (w tym jakieś trzydzieści godzin promem). Strasznie się cieszę!
W każdym razie - bo trochę zeszłam z tematu: 
zawieszam bloga na czas 11 lipca do 23 lipca
Już jutro wyjazd... Trochę nerwów jest :) W tym czasie milczę zarówno tutaj jak i na wszystkich blogach, które czytam. Chce odpocząć, może wymyślę coś nowego, mam nadzieję, że będzie tak cudownie, jak to sobie wymarzyłam. No cóż... Do zobaczenia! :)

10 komentarzy:

  1. WYSTRASZYŁAŚ CIOCIĘ! ;___; Nie rób tak więcej ;__;
    Miłego obozu :*
    Życzy:
    Ciocia Kiwi ^^

    Miłej zabawy Brato-wnuczko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież mówiłam Ci, że wyjeżdżam :) Nie chciałam Cię straszyć, myślałam, że skojarzysz ^^
      Dzięki :* Było super, naprawdę genialnie.

      Usuń
    2. Anonimowy20:06

      Naglówek mnie zmylił ._____.
      Ciocia Kiwi

      Usuń
    3. Aaaa... Mogłam to w sumie nazwać jakąś przerwą albo coś w tym rodzaju.
      No, więcej nie będę straszyć, sorry :*
      Powiedziałabym Ci, gdybym chciała zawieszać.
      Ściskam,
      J.

      Usuń
  2. Anonimowy19:02

    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:40

    Uff...Już myślałam,że porzucasz bloga na zawsze :-o Co za ulga :-) Mimo,to strasznie ciężko będzie mi wytrzymać przerwę. Napisz ty coś wreszcie o Ahsoce! :-P Czy Anakin ją w końcu odnajdzie,czy też wpakuje się w kłopoty,jak to ma w zwyczaju? ;-) Nie trzymaj mnie w takim napięciu,kocham twoją "Gonitwę" :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu,
      Nie :D porzuciłam go tylko na kilka dni. Naprawdę krótko, bardzo szybko zleciało, przynajmniej tak mi się wydaje. Ale jak coś się dzieje - a na obozie zawsze się coś dzieje - czas leci błyskawicznie.
      Gonitwa na pewno zostanie ukończona i następny post będzie o Ahsoce, na pewno :) Cieszę się, że tak ci się podoba i obiecuję, że w przeciągu następnych dwóch dni coś się pojawi. Sprężę się i machnę małą część.

      Padawanko,
      zostanie napisane, zostanie^^ Obiecałam sobie, że wszystko po dokańczam i nie zostawię niczego nieskończonego. Jutro, może jeszcze dziś, coś wrzucę :)

      Pozdrawiam i dziękuję za opinie.

      Usuń
  4. Miłych i nie zapomnianych wakacji^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* Było przecudownie, wspaniały obóz, świetny ludzie, przepiękne widoki.

      Usuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)