24 grudnia 2015

Wesołych Świąt 2015

Święta! I jak co roku, chciałam złożyć wszystkich
NAJCIEPLEJSZE ŻYCZENIA ZDROWYCH, 
RADOSNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
Mam nadzieję, że te święta będą piękne, rodzinne i spokojne dla was wszystkich, 
dużo prezentów i uśmiechu, pogody ducha, 
a przede wszystkich - sił i motywacji na 2016 rok,
żeby pospełniały się wszystkie wasze marzenia, 
wystrzałowego sylwestra i jeszcze raz
WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE 


Ja ze swojej strony wysyłam wam mnóstwo serdecznych życzeń i na dobry początek świąt załączam kolędę, która chodzi za mną od kilku dni i za każdym razem niesamowicie mnie wzrusza:
Posłuchajcie w zupełnej ciszy i skupieniu - ja mam gęsią skórkę.
Dajcie znać, jak przygotowania do świąt, macie prezenty, co chcieliście dostać? 
Widzimy się w roku 2016, prawda?
WESOŁYCH ŚWIĄT

Zasadnicze pytanie, kto już widział 7 Epizod Gwiezdnych Wojen? Jak wrażenia?

6 komentarzy:

  1. Cóż... Tobie również tych wszystkich rzeczy, które życzysz nam :D
    Kolędę znam, bardzo piękna ;)
    No i mam nadzieję, że szybko wstawisz rozdział jednej z moich dwóch opowieści (w sensie twoich, ale moich bo czytam :D).
    Ps. Życzę Ci weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tobie również. a 7 odcinek, słyszę o nim same dobre rzeczy. XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Epizod 7 na pewno nieidealny, ale mi się bardzo podobało c: przy drugim podejściu nawet Kylo Ren wypada nieźle xpp

      Usuń
  3. hej mam pytanie bedziesz kontuunowac gonitwe gwiezdne wojny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę :) Ale nie umiem powiedzieć kiedy coś się pojawi

      Usuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)