23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!





 Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia chciałam złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia :)

Wszystkiego dobrego!

Dużo zdrowia, pomyślności i szczęścia dla Was i dla Waszych bliskim w tym magicznych czasie, a także na cały zbliżający się rok 2015. Bo w końcu jaka Wigilia, taki cały rok.

Żeby niczego Wam nie brakowało, żebyście zawsze mieli dużo sił na stawianie czoło nowym wyzwaniom i żebyście nigdy się nie poddawali.

Uśmiechu, miłości i dużo słońca na każdy dzień.

Mnóstwo przyjaciół, a tym, którzy w tym roku kończą szkołę tak jak ja, żeby znaleźli dobry kierunek dla swojej przyszłości.

Przede wszystkim: spełnienia marzeń. Żeby wszystko, o czym marzycie Wam się pospełniało. 

Oby te święta były spokojne, radosne i rodzinne, żeby każdy był uśmiechnięty i zadowolony, żeby stoły uginały się od ciężaru dwunastu potraw i żeby Wasza choinka świeciła najjaśniej ze wszystkich.

A po świętach - wystrzałowej zabawy sylwestrowej, fajerwerków i super imprezy.

Szczęśliwego Nowego Roku!



WESOŁYCH ŚWIĄT!

Nie wiem jak wy, ale ja naprawdę uwielbiam Święta i czekałam na nie już od listopada. Jestem w trakcie tworzenia makowce, ale jak na złość maszynka do mielenia maku postanowiła się zepsuć (no dobrze, zepsuła ją moja nieuwaga i głupota), więc chwilowo czekam, aż uda nam się znaleźć starą, ręczną :) W domu bałagan, choinka nieubrana, ale i tak jest wesoło - bo to jednak takie fajne święta :)

Macie już postanowienia noworoczne?
Zrobiliście podsumowanie 2014?
Co chcielibyście dostać? Co dajecie innym?




11 komentarzy:

  1. Dziękuję, kochana! <3
    Wszystkiego co najlepsze, Brato-wnuczko <3

    ~Twoja Kiwi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie też wszystkiego dobrego, Najlepsza Ciociu Pod Słońcem.
      Trzymaj się Kiwi :*
      Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  2. Wesołych, Wesołych Świąt. Spełnienia marzeń i życzeń, życzę JA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego, wszelkich pomyślności i dużo, dużo szczęścia :*

      Usuń
  3. misiu16:44

    Dziękuję :*

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ślicznie dziękuję :* Zawsze podobały mi się rymowane życzenia <3
      Śliczne dzięki i jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT :)

      Usuń
  4. Dziękuję i jeszcze raz nawzajem :)
    O tak, oby 2014 był pomyślny dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, ja też życzę wszystkiego najlepszego z okazji świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i nawzajem :)
      Teraz już po świętach, więc głównie SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

      Usuń
  6. Oł :* Wesołych!
    Ja już mam jakieś tam postanowienia i mam nadzieję, że wytrwam XD
    Pijanego Nowego Roku przy okazji.
    Pozdrawiam
    Noxella Lux

    http://dramione-pdsl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowić to jedno,a wytrwać to drugie - co roku mam ten problem :) No nic, zobaczymy, może postanowienia wytrzymują dłużej niż miesiąc.
      Wszystkiego dobrego na nowy rok!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)