15 września 2015

Żyję.

Jest tu jeszcze ktoś? Sama jestem sobą rozczarowana, bo po wakacjach miałam ruszyć z blogiem z pełnym zaangażowaniem, a tymczasem od dawna trwa cisza. Tak tylko daję znać, że żyję. A nic nie wrzucam, bo zaczęłam nową szkołę - High School Musical kłamał, wszystkie urocze filmy o liceach kłamały, bo to trzeci tydzień, a ja nie mam czasu właściwie na nic. Znaczy, jest dobrze - fajni ludzie, radzę sobie (nie licząc dzisiejszego upokorzenia na francuskim, aaarghr, oczywiście zaliczyłam wpadkę; w ogóle pierwszego dnia omyłkowo nie przyszłam na pierwszą lekcje, a na drugą się spóźniłam i jeszcze pomyliłam sale - bo przecież dobre pierwsze wrażenie jest najważniejsze). Ale jakoś idzie - składam element do elementu... Muszę się tylko ogarnąć - obiecywałam nowe rozdziały i post wakacyjny, a tymczasem z niczego się nie wywiązałam... W każdym razie, sorry za zwłokę. Muszę się wziąć w garść =) Dzięki, jeśli jeszcze ktoś tu jest ^^ Trzymajcie się. I dajcie znać, za jakie opowiadanie pierwsze powinnam się wziąć.

A na poprawę humoru, bo pewnie nikt się jeszcze nie przerzucił na szkolny tryb, trochę zdjęć z pięknej Chorwacji. Chociaż ja i tak lubię wrzesień <3

 Widoczek z okna <3
 Zachód słońca w drodze do Promainy
 Promaina
 Split - port i riwiera
 Mostar - niesamowite miasto! Namiastka Turcji
I ssące zdjęcie, robione z wody, beznadziejnym aparatem >,< 
Ale robione z morza, więc wrzucam

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Bardzo czekam na następną część Gonitwy.
    Pozdrawiam Riv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja w ogóle jest piękna, niesamowite miejsce.
      Będzie się pisać!
      Równiez pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hej, hej!
    No wreszcie :)
    Piękne zdjęcia :* Czyli wakacje udane c:
    Szczerze? Chętnie przeczytam cokolwiek, ale bardzo lubię opowiadanie z "Jak wytresować smoka" i o Katarze. Przepraszam, przepraszam! Nie pamiętam nazw, a nie chce mi się sprawdzać.
    Czekam z niecierpliwością na wpisy
    Baju:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, obie wiemy, o jakie opowiadania chodzi, więc wszystko jasne ;p Prawdę mówiąc opowiadanie o Katarze jest moim ulubionym i na pewno niedługo coś z niego się ukaże :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hej :*
    Tęskniłam za twoim talentem... i tobą :) Przepiękne zdjęcia, cieszę się, że twoje wakacje były udane :*
    Z chęcią przeczytałabym "Nic do stracenia" oraz "Światło" - to moje dwa ulubione opowiadania :*
    Czekam na kolejne rozdziały, a tymczasem zaproszę cię do siebie jeśli masz czas: http://nigdyniebedziedobrze.blogspot.com/ <3
    Współczuję liceum, szkoła jest baddd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo <3 Już niedługo będą się pojawiać kolejne opowiadania, obiecuję :) Pozdrawiam!
      I w liceum jest cudownie :D

      Usuń
  4. Hejka hej!
    Tęskniłam za Tobą <3
    Przeczytam wszystko, co napiszesz :)
    Nie strasz mnie tak tym liceum, bo specjalnie będę klasę powtarzała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, z perspektyw czasu mówię ci: liceum jest wspaniałe! Haha, jakkolwiek absurdalnie to nie zabrzmi, ja naprawdę uwielbiam moją szkołą :D Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Anonimowy12:26

    Super że wróciłaś! Naprawdę się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. No w końcu :)
    Jeszcze jestem i cierpliwie czekam. Szybko się przestawisz i zaczniesz czuć się tam jak u siebie, zobaczysz. Jak takiemu aspołecznemu dziecku jak ja się udało, to Tobie również. <3
    Pierwsze opowiadanie? Oczywiste, że "Nic do stracenia" :)) Czekam cierpliwie i pozdrawiam. Obyś szybko się przyzwyczaiła do liceum.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś racje, szybko się przestawiłam <3 Haha, dziękuję ślicznie i ciepłe uściski <3

      Usuń
  7. Ach Chorwacja :/ Też miałem tam się w tym roku wybrać ale coś nie wypaliło :/ No ale nic... Ja niestety wakacjami już nie żyję bo rok szkolny w moim przypadku zaczął się pełną parą i masą sprawdzianów. No ale Tobie mogę życzyć jedynie powodzenia w tej piekielnej drodze. No i nie przejmuj się blogiem, bo rozumiem jak dużo musisz mieć pracy, chociaż wiadomo, że moje serce płacze :D No a jeśli mam być szczery to jeśli chcesz coś już wstawić, to ja modlę się żeby to było coś z tej wspaniałej serii o JWS "Nic do stracenia"
    Pozdrawiam i sił życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci wielkie! JWS na pewno będzie już niedługo :D

      Usuń
  8. Hurra :D super że wróciłaś :) genialne zdjęcia, dasz radę w szkole ;) czekam na Gwevin ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeej!
    Dasz radę! Wierzę w ciebie! Czekam na posty, bo jestem spragniona twoich postów niczym kania dźdźu :D
    Też mam nową szkołę i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)