3 sierpnia 2015

Zawieszenie


Hej, hej. Może niektórzy wiedzą, że w ostatnim czasie byłam na wakacjach – dlatego nie odpowiadałam na żadne komentarze. Posty co prawda się pojawiały, ale tylko dlatego, że włączyłam automatyczną publikacje – sprytny wynalazek, bloggerze.
I chociaż nie odpowiedziałam jeszcze na żadne komentarze, to obiecuję, ze to zrobię – dziękuję wszystkim tym, tkórzy się odzywali, było mi strasznie miło, czytając wszystkie sympatyczne słowa J Dzięki wielkie!

 Na  wyjeździe wpadłam na mnóstwo pomysłów – zaplanowałam kilka one-shotów (głównie Harry Potter, ale i moje ukochane RENT i Avatar)  i rozpisałam sobie następne rozdziały prawie wszystkich opowiadań. Myślałam, że po powrocie zrehabilituje bloga, będę często wrzucać rozdziały i w ogóle porządnie zabiorę się za podstrony – Linki i Bohaterów robię już chyba pół roku, cholera…

Przedwczoraj dowiedziałam się, ze jest szansa pojechać na wakacje do Chorwacji. A przysięgam, nie ma drugiej rzeczy, która sprawiałyby mi tyle przyjemności, ile podróże, więc bez wahania się zgodziłam. Wczoraj wróciłam z jednych wakacji, a dziś – dokładnie za trzy godziny – ruszam na następne. Wow, prawdziwy zawrót głowy. Wszystko wypadło znienacka i mega spontanicznie, nie mam żadnych zapasów, więc…
zawieszam bloga na czas
od 3 sierpnia do 16 sierpnia
Po powrocie na pewno ruszę aktywnie z blogiem, heh. A jak Wasze wakacje? Następny tydzień zapowiada się mega gorący, ale lepsze słońce niż żeby miało być brzydko. Trzymajcie się ciepło, pozdrowienia J

Obok parę zdjęć znad Atlantyku - jeszcze nie obrobionych, tak na prędko doczepiam. Ad góry - Wydma Piłata, miasteczko Arcachon, hodowla ostryg na Cap Ferret, wieeeelkie fale, znak na Kraków w Bordeux i wreszcie fantastyczny zachód słońca. 

17 komentarzy:

  1. Bez obaw. Poczekamy sobie, a ty jeźdź i wypoczywaj :* baw się dobre i wróć do nas z nową energią <3
    A tak jak powiedziała mi jedna z blogerek: "No ej, blogerki też mają swoje życie, co nie?" - to w pełni zezwalam na twój wyjazd :) Ja też ledwo co wróciłam z wakacji, to za dwa dni jadę na kolejne :)))
    Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, wakacje miałam fantastyczne, a teraz wracam nakręcona i zmotywowana do pracy nad sobą i nad opowiadaniami :)

      Usuń
  2. Anonimowy19:56

    Miłych wakacji :) Jak wrócisz to wstaw kilka fotek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wrzucę post ze zdjęciami i ciekawostkami! Trochę tego mam!

      Usuń
  3. Miłych wakacji! Zazdroszczę!
    Ja wybieram się dopiero we wrześniu do Włoch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, wszyscy wracają do szkoły, a ty znikasz i uciekasz do Włoch... Weź mnie ze sobą! Do walizki, cokolwiek :) Zazdroszczę, Włochy... Mhmm, zwiedzałabym! W każdym razie Tobie także udanych wakacji!

      Usuń
  4. Udanych wakacji ;) chętnie poczekamy :) (masz może pare pomysłów ma gwevin ? ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Niedługo główne opowiadanie "żeby z Tobą być" się zakończy, pracuję nad następnym rozdziałem, a potem zamierzam zreaktywować starą serię. Kiedyś na tym blogu wrzuciłam ledwie trzy rozdziały The Time of the new heroes i właśnie to opowiadanie będzie poświęcone Ben 10 z elementami gwevin, bo jakże mogłoby być ianczej :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Anonimowy23:39

    Wypoczywaj i wróć do nas z nowymi pomysłami i opowiadaniami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, jestem, mega zmotywowana, parę nowych rzeczy pewnie się pojawi :) Wypoczęłam, teraz do roboty!

      Usuń
  6. Dziękuję ślicznie! Kurczę, bardzo się cieszę, że o mnie pomyślałaś :) Dzięki wielkie :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na Harry'ego c:
    asdfghjkl jaki Ty masz piękny nagłówek, mogłabym się w niego wpatrywać godzinami *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nim zachwycona! Szabloniarnia to Dotyk Magii - ich prace są przecudne, naprawdę polecam sprawdzić! http://dotyk-magii.blogspot.com/

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)