11 stycznia 2014

Liebsten Award

Serdecznie dziękuje za nominację http://bones-castle-holmes-i-inne-op.blogspot.com/.


O co chodzi?

Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób i informujesz ich o tym (nie można nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań. 

Pytania, które dostałam


1.Twój ulubiony kolor.
Em, właściwie nie mam, wszystko zależy od humoru i pogody. Gdybym jednak musiała wybierać, pewnie byłby to granat.

2.Jakie lubisz książki?
Nie mam ulubionego gatunku (taaak, nie umiem wybrać nic konkretnego ani tym bardziej normalnie, krótko odpowiedzieć na pytanie). Czytam wszystko, co mnie zainteresuje lub zostanie mi polecane. Aktualnie poluję na science-fiction, kończę trylogie Mrocznego Gniazda i zamierzam zaopatrzyć się w inne tomy z logiem Star Wars.

3.Czy wierzysz w duchy?
Nie wierzyłam, dopóki przypadkowo nie usłyszałam wrzasków, jęczeń i bulgotów przy egzorcyzmie. Więc tak, wierzę.

4.Jakie filmy oglądasz?
Patrz pytanie drugie, prawie ta sama odpowiedź. Co się nawinie. Nie oglądam horrorów, nie cierpię się bać i wzdrygam się nawet na tych z typowo ketchupową krwią. Poza tym, wszystko, co zainteresuje.

5.Co Cię fascynuje?
Ludzie. Ich zachowania, powiedzonka, miny. Mam zwyczaj notowania pewnych przemyśleń, gdy czyjeś słowa mnie poruszą (a szczególnie, gdy oburzą).

6.Co chciałbyś zrobić przed końcem świata?
Jeny, nie wiem. Zwiedzić cały świat, zdobyć fortunę, zakochać się, skoczyć ze spadochronu, dokonać czegoś, co zapamiętałby świat, polecieć parasolingiem – to co wszyscy.

7.Czy chciałbyś wiedzieć kiedy umrzesz?
Wiem. Cyganka na rynku w Kazimierzu Dolnym powiedziała, że dożyję dziewięćdziesiątego trzeciego roku życia, a w między czasie dokonam czegoś wielkiego. A tak poważnie, to nie. Czasem lepiej nie wiedzieć.

9. Gdzie zabrałbyś ukochaną osobę na randkę?
Starówka w Lublinie? Może Krakowskie Przedmieście? Albo na Zamek? I oczywiście nad lubelską Sekwanę. Niezorientowanym wyjaśniam, że tak w okolicy mówi się na Czarniejówkę. Kocham Lublin, więc na pewno gdzieś tam.

9. Czego w sobie nienawidzisz, a co kochasz?
Hej, no przecież nie będę mówić o swoich wadach, no. Nie cierpię lenistwa, łatwowierności i tego, że zawsze palnę jakąś głupotę oraz że jestem kiepskim rozmówcą, słucham, ale nie umiem pocieszać ani radzić. Kocham? A bo ja wiem, chyba nie ma czegoś, co bym kochała, ale wiem, że nigdy nie wydałam niczyjej tajemnicy.

10. O czym myślisz siedząc w wannie?
głupotach, które powiedziałam tego dnia i co innego, sensowniejszego mogłabym powiedzieć. To idiotyczne, bo i tak nic nie zmienią, a tylko się przejmuje, ale zawsze to samo.

11. Jakim zwierzęciem chciałbyś być?

Lubię być człowiekiem, naprawdę.

Moje pytania

1. Twój ulubiony bohater książkowy/filmowy/serialowy/komiksowy/itd. to...
2. Jesteś przesądna/przesądny? 
3. Gdybyś miał/miała żyć, w fikcyjnym świecie, byłby to świat z...
4. Twój ulubiony czas w roku...
5. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa...
6. 2014 dopiero się zaczął. Chciałbyś/chciałabyś, żeby przyniósł...
7. Masz szansę przenieść się w czasie. Wolałbyś/wolałabyś kilka lat w przód czy w tył? Dlaczego?
8. Najpiękniejsze wakacje w twoim życiu?
9. Fikcyjny bohater/bohaterka, któremu oddałeś/oddałaś serce?
10. Kiedy zacząłeś/zaczęłaś pisać opowiadania? Jak oceniasz swoje pierwsze prace?
11. O czym myślisz zaraz po przebudzeniu?
Nie macie pojęcia, jak trudno wymyślić jedenaście pytań -,-

Nominowani przeze mnie
9. Misiu
Nie ma jedenastu, przepraszam.

6 komentarzy:

  1. To ja ciebie też nominuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję, ale nie mogę, regulamin nie pozwala. Nie mogę odpowiedź nominacji od osoby, którą sama nominowałam. Może innym razem ^^

      Usuń
  2. A zostałaś nominowana do Liebser Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://you-never-love-me-i-know.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale tak jak wyżej. Ale dziękuję za pamięć ^^

      Usuń
  3. Słonko też cię nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Carmeś, ale jak wyżej. To mój błąd, bo źle przepisałam regulamin, ale już poprawiłam, zasada jest zasada. W każdym razie, dziękuję. Może jeszcze kiedyś ^^

      Usuń

Widzisz jakieś błędy? Akcja jest za szybka albo za wolna? Za długie, za krótkie zdania? Ignoruję kanon albo przekręcam jakieś fakty? Daj znać, będę bardzo wdzięczna. Uczę się pisać i każda wskazówka jest na wagę złota, dziękuję za każdą krytykę, zniosę nawet najsurowszą ocenę, śmiało. Każda krytyka jest dla mnie na wagę złota :) Serdecznie dziękuję za komentarze, w razie czego - odpowiadam prawie na każdy.
Koniecznie daj znać, które opowiadanie ma być jako następne! :)